یک شهر جای خالی ات افتاده روی شانه ام
آوار غیبت های تو ماتم زده بر خانه ام !!!
بی تو همان ویرانه ام کازاو فقط ردی بجاست
از هجر تو مجنون شدم حالا تو لیلای ات کجاست؟
درجنگ با دیو زمان بی رستم ترین شاه نامه ام
دل دار نشانم ده که من دل دارترین دل داده ام
در کهکشان قلب من تنهاترین ستاره ای
در باور مدار تو ، شهاب بی سیاره ام !
پنهان مکن داری به دل زخمی زبامن بودنت
اما چرا محبوب من حاشا ز عاشق بودنت!
شاید زسیب چیدن ات کلاً پشیمان گشته ای؟
شاید میان بوسه ام قهر خدا را دیده ای ؟!
یا موهنی بی محتوا از مسندی شنیده ای
شاید میان خواب ها اسیر کابوس بوده ای
هیچیک نباشد برغمت وقتی شدم من هم غمت
تا انتهای این جهان من میشوم پی غم برت
حالا دگر برداردست از این گریز پشت هم
معلوم نیست فردای روز باشم بمانم هم دمت
کاش...ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80