توی گردابی اسیریم که میگن زندگیه!
نمیدونیم سهم ما از این دیار چیه !
نه دل و دماغ عشق و نه تمایلی به جمع
یکی نیست بگه که این باتلاق تقصیر کیه؟!
فریادفرزاد
ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 16
ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 26
مسبوقروزگار سلیته و ما مانده در سر ِراهروزگار ماوفق سگان و شغالان بودآنچه پندار و ماترک که می داشتیمبرخلاف جماعت نسل شیطان بودجنگ ها کرد جمل و جم در عقبهلیک نسل میمون نه ، مثل آدم بودآنچه میبرد خرج اجنبی می کردوآنچه خود داشت لات و لاممکن بودسگ ما نه ازین سگان زرد هرجائیسگ ما سخت سر و نسل عیاران بودسگ ولگرد شد اما به قیمت نمک اشیابنده لاهوت و مناء در سمنان بودحال دیگر وقت تسویه است بدین ابلیسآماده مرگ باشید ای سگان کثیف و خیسهرچه گاز گرفتید و عوعو کردیدودم جنباندیدهمه را به گور پس خواهیدداداین ستاره داودبود.فریادفرزاد + نوشته شده در دوشنبه یکم فروردین ۱۴۰۱ ساعت 23:8 توسط farzadarab | کاش...ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 73
ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 80
ما را در سایت کاش دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 71