کاش

خرید بک لینک

توی گردابی اسیریم که میگن زندگیه!

نمیدونیم سهم ما از این دیار چیه !

نه دل و دماغ عشق و نه تمایلی به جمع

یکی نیست بگه که این باتلاق تقصیر کیه؟!

فریادفرزاد

+ نوشته شده در یکشنبه هشتم بهمن ۱۴۰۲ ساعت 0:46 توسط farzadarab  | 

کاش...

ما را در سایت کاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 16 تاريخ: يکشنبه 6 اسفند 1402 ساعت: 12:28

مدت هاست که از نوشتن دورمانگار من هم با آرزوهام تو گورمگاهی هیشکی رو نمی شناسم!انگار یه مشت برزخی ِ ناسپاس ً!کلاً تو بی حوصله گی غوطه میخورمپناه بردم از همه آدما به خودم!دلم گاهی پر میزنه واسه یه ارتباط!تجربه میگه : انگار دلت یه سیلی میخواد؟بیچاره پرُ بی راهه نمی گهآخه اینروزا طرف دل میبره اما دل نمیده!!!چرا راستی اینطوریه برای من دنیا ؟!همه شدن شام آخرو من هم یهودا!!!آخرای آذر ۱۴۰۲ + نوشته شده در چهارشنبه پانزدهم آذر ۱۴۰۲ ساعت 22:35 توسط farzadarab  |  کاش...ادامه مطلب

ما را در سایت کاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 26 تاريخ: شنبه 25 آذر 1402 ساعت: 14:33

مسبوقروزگار سلیته و ما مانده در سر  ِراهروزگار ماوفق سگان و شغالان بودآنچه پندار و ماترک که می داشتیمبرخلاف جماعت نسل شیطان بودجنگ ها کرد جمل و جم در عقبهلیک نسل میمون نه ، مثل آدم بودآنچه میبرد خرج اجنبی می کردوآنچه خود داشت لات و لاممکن بودسگ ما نه ازین سگان زرد هرجائیسگ ما سخت سر و نسل عیاران بودسگ ولگرد شد اما به قیمت نمک اشیابنده لاهوت و مناء در سمنان بودحال دیگر وقت تسویه است بدین ابلیسآماده مرگ باشید ای سگان کثیف و خیسهرچه گاز گرفتید و عوعو کردیدودم جنباندیدهمه را به گور پس خواهیدداداین ستاره داودبود.فریادفرزاد + نوشته شده در دوشنبه یکم فروردین ۱۴۰۱ ساعت 23:8 توسط farzadarab  |  کاش...ادامه مطلب

ما را در سایت کاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 73 تاريخ: سه شنبه 21 تير 1401 ساعت: 14:46

یک شهر جای خالی ات افتاده روی شانه امآوار غیبت های تو ماتم زده بر خانه ام !!!بی تو همان ویرانه ام کازاو فقط ردی بجاستاز هجر تو مجنون شدم حالا تو لیلای ات کجاست؟درجنگ با دیو زمان بی رستم ترین شاه نامه امدل دار نشانم ده که من دل دارترین دل داده کاش...ادامه مطلب

ما را در سایت کاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 80 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 22:39

ناخوش شده ام درد تو افتاده به جانمباید چه بگویم به پرستار جوانم؟باید چه بگویم؟ تو بگو، ها؟ چه بگویم؟وقتی که ندارد خبر از درد نهانم؟تب کرده ام اما نه به تعبیر طبیبانآن تب که گل انداخته بر گونه ی جانمبیماری من عامل بیگانه نداردعشق تو به هم ری کاش...ادامه مطلب

ما را در سایت کاش دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 71 تاريخ: چهارشنبه 11 فروردين 1400 ساعت: 22:39

صفحه بندی